Al enige tijd op zoek naar creatieve geschenken. Deze website is daar ideaal voor. Snelheid van de levering was goed. Door de drukte bij de pakketdienst duurde het een dag langer dan waar ditverzinjeniet beloofd maar hier kunnen zij niet aan doen vind ik. Overall een aanrader!!

Prima webshop

Leuke artikelen en razendsnelle verzending. Nog nooit klantenservice nodig gehad.

Geweldige keus van hebbedingen

Leuke ideeen om leuke en bijzondere dingen om aan mensen te geven

Binnen een dag een super leuk cadeautje in huis.

Prima afhandeling van mijn bestelling

Makkelijk te vinden wat ik zocht en daarna te bestellen. Bestelling werd vlot en goed verpakt bij mij thuis bezorgd. Mijn bestelde product zag er super leuk uit en ik ben er reuze blij mee.

Fijn contact gehad, bij een misverstand

Heel plezierig contact en uiteindelijk het kado in goede orde ontvangen!

Goede service van Ditverzinjeniet

“Dit verzin je niet “ , en nee, dit verzin ik echt niet. Ik kwam jullie firma toevallig tegen bij mijn zoektocht naar het zakmesje in de vorm van een visje, voor mijn kleindochter Doris. Firma heeft grappige naam, maar zelf zijn ze echt serieus. Tot mijn tevredenheid kwam mijn bestelling heel snel aan bij mijn kleindochter die heel blij mee is. Ik zal jullie firma zeker aanbevelen aan anderen

Onwijs leuke "hebbedingetjes" voor jezelf of om cadeau te geven. Zeer snelle levering en uitstekend verpakt. Tot nu toe is elke bestelling goed verlopen dus geen ervaring met retouren en/of klantenservice.

Super bedrijf

Ik vind dit nou echt een super bedrijf, ik werd heel vriendelijk geholpen. en mijn bestelling was heel mooi verpakt. Het was een brievenbuspakketje dat werd aangegeven, echter ik moest helaas de verpakking stuk maken om het uit mijn brievenbus te trekken, de om doos was te groot. Maar voor de rest perfect.

Vaasje

Leuk vaasje om cadeau te geven. Snelle levering. Blij mee.

Snelle levering, tegel goed verpakt

Mooi maar onpraktisch

Spekglad oppervlakte, als placemat ongeschikt

Perfect.

Snelle levering. Geweldige service na levering.

Super leuk webwinkel en ook snel geleverd

Was helemaal top, goed verpakt was het.

Het was top Snel geleverd.

Super leuk en snelle levering

Snel en degelijk

Goed geregeld

Mooi en leuk bordje

Goed ingepakt ,snelle levering

Leuke originele cadeaus snelle levering

Ik ben tevreden.

Uitzoeken van de spulletjes duurde langer ….. dan de bestelling en aflevering ! Alles vlot tot tevredenheid.

Prima en snel geleverd

Zoals beloofd

Snel geleverd, 2 lunchzakken met cooling van binnen top, mooie grootte en stevig, heel leuk ook voor picnic. Andere produkten zoals op de afbeelding en zo leuk om weg te geven, iedereen is verrast. Zeker de puzzelbox, een leuke manier ter vervanging van de envelop met geld.

Geleverd conform verwachting

Alles was oke

Alles netjes conform uw informatie afgeleverd

Ziet er netjes en verzorgd uit Nu nog op slapen Maar alle vertrouwen

Alles goed gelopen .

Goed bedrijf ! Mijn bestelling was de tweede dag er na al af geleverd!

De Grift 21

7711 EP Nieuwleusen